Strony

Wednesday 1 May 2013

The Versatile Blogger Award

Zostałam nominowana do Versatile Blogger award przez Kerciuk z bloga: http://ztobalubbezciebie.blogspot.co.uk/ bardzo dziekuje :**

Zasady :
1. Podziękować blogerowi, który Cię zgłosił na jego blogu.
2. Pokazać nagrodę u siebie.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować do nagrody 10 blogów, które według Ciebie na to zasługują.
5. Poinformować o tym blogerów na ich blogach.

7 faktów o mnie:
1) Chce być pisarką
2) mieszkam 10 minut od J.K Rowling
3) moja ulubiona postać z Harry'ego Pottera to Luna
4) Mój ulubiony kolor to czarny
5) Mam 15 lat
6) Nie lubię jeść ( ale nie jestem anorektyczką)
7) Kocham Toma Feltona

Blogi które nominuje:
1) dramione-dwa-swiaty.blogspot.com
2) corka-polkrwi-Victoria.blogspot.com
3) zmieniona-miona.blogspot.com
4) dramione-story.blogspot.com
5) ztobalubbezciebie.blogspot.co.uk/
6) historia-hermiony-riddle.blogspot.com

Jeszcze raz dziekuje :*

No comments:

Post a Comment