Strony

Monday 15 April 2013

Rozdział 2

Hermiona poczuła jak pociąg sie zatrzymuje, była to dla niej wielka ulga, ponieważ nie mogła już wytrzymać Ginny opowiadającej o sympatycznym nastawieniu Zabiniego. - Gin. Wysiadamy. - Hermiona szturchneła przyjaciółkę. - Już? - - A nie widać? - Hermiona wstała i zaczęła zbierać swoje rzeczy, gdy nagle ktoś zapukał do dzwi. - Proszę - Gin powiedziała. Do ich kabiny weszła Luna. - Nie przeszkadzam? -spytała krukonka. - Nie no, co ty? - przyjaciółki spojrzały na Lune. - Tak sobie myślałam, czy mogłabym iść z wami? - Luna popatrzyła na Gryffonki. - Bez problemu. - odpadła Miona. W dordze do zamku dziewczyna zaczęła opowiadac gryfonkom swoje nadzwyczajne historię, które niedawno ją spotkały. Mimo tego, że dziewczyny zazwyczaj nie wieerzyly krukonce dziś słuchały jej z wielkim zainteresowaniem. - W wakacje, byłam z Tatą, w jakiejś magicznej wiosce i spotkaliśmy tam Malfoy'ów, żaden już nie miał, mrocznego znaku, i Draco był bardzo miły. Mnie ani razu nie przezwał. Pomyślałam ze może wam to powiem, skoro obie jesteście prefektami i on także. - Luna skończyła jedno ze swoich opowiadań, i nagle Ginny zaczęła. - Hmm, wiesz dlaczego taka nagle u nich zmiana? - zapytała Lunałkę. - Zastanawiałam sie nad tym, ale zbytnio nie wypadało do nich podejść i sie zapytać. Zapytałam taty jak wróciliśmy. Mówił ze Malfoy'owie zrozumieli swoje czyny, i chcieli sie zmienić, przynajmniej tyle wiedział. - Gin i Miona patrzyły na Lune zamyślone gdy nagle usłyszały czyiś zimny głos. - Słyszałem moje nazwisko, dlaczego do cholery, o mnie rozmawiacie?! - syknął Malfoy. Wszystkie 3 dziewczyny patrzyły na niego jak spetrifikowane ze strachu gdy nagle ocaliła ich Luna. - Mówiłam dziewczyną, Draconie, że widziałam cie jak byłam w magicznej wiosce z tata. - odparła i sie uśmiechnęła. On kiwnął i odszedł. Hermiona watpiła w jego zmianę i Ruda też. Hermiona,Ginny i Luna weszły do wielkiej sali, prawie wszyscy już byli, z wyjątkiem kilku osób. Miona wiedziała że w tym roku bedzie dziwnie, nie bedzie Dumbledore’a ani Snape’a, oraz wielu innych uczni. - W tym roku, chciałabym was, serdecznie powitać, jak wiecie połączyliśmy tamtoroczną 6 i 7 klase razem, skoro w wojnie zadna z tych klas, nie mogła sie uczyć. – McGonagall zaczeła. Tłumaczyła coś jeszcze przez 15 minut, wtedy pszeszła do rzeczy. – W tym roku, organizujemy bal, na pamięc wojny, i tych którzy w niej zgineli, gdy już znajdziecie parę, zgłaszacie sie do mnie a ja wam wybiore, w kogo honorze będziecie tanczyć. Można zacząć jeść. – jedzenie migiem, pojawiło sie a stole. - Hermiona! Wstawaj! – Ginny krzykneła. – Mamy eliksiry z Slughornem, on nas zabije jak sie spóznimy, jest juz 7:45! – Na te słowa Hermiona wyskoczyła jak oparzona z łóżka. - Na Merlina, Ginny ty idz ja cie dogonie, albo nie czekaj. – Miona w 2 minuty ubrała sie w mundurek, zjadła i wybiegły z Gin z pokoju wspólnego, Gryffindoru. Wpadły jak szalone do klasy, na szczęscie Slughorna nie było, obie odetchneły z ulgą. - Gdzie byłyscie? – Harry zapytał. Nie zdążyły odpowiedzieć bo Slughorn wszedł do klasy. 20 pózniej Hermiona zdobyła dla Gryffindoru 25 punkty, a Harry 5. Ktoś w nią czymś nagle rzucił, była to kartka: Miona, Mamy trening Quidittcha z Slytherinem, przyjdziesz? H & R Odwróciła sie do chłopaków, i kiwneła głową, na oznake ze idzie.

9 comments:

  1. Cześć Luna z tej strony Alex, beta Venetii.
    ponoć pytałaś, czy mogłabym zostać twoją betą. Odpowiadam w komentarzu, ponieważ nie podaję mojego prywatnego aqq... Niestety jest niewiele dramion, które biorę na warsztat... aktualnie mam 3 blogi, które sprawdzam. Do tego doszedł mój własny blog... na brak zajęcia nie narzekam. Przepraszam cię. Życzę powodzenia
    Wujek Alex

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trudno, dziekuje ze wogule mi odpisalas :P twoj blog jest mega *.*

      Delete
  2. Jak widzisz Luna nie mam informacji o jakiejś osobie, która chciałaby zostać twoją betą. Przykro mi. A mogę tylko zapytać kto to jest Zambini? Jakaś nowa postać? :) Pozdrawiam
    Venetiia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nic sie nie stało. 'Zambini' jest błędem miało być ' Zabini' zaraz poprawie ;P

      Delete
  3. Hej, chciałam zacząć od błędów, ale widzę, iż szukasz bety. Gdybyś chciał ja mogę nią zostać. Sprawdzam swojego bloga i pewnego chłopaka, tak więc mam czas.
    TWÓJ BLOG JEST MEGA!!! Chociaż proponuję Ci pisać chociaż o połowę dłuższe rozdziały lub rozwinięcie akcji ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasne, tu masz moje GG, zglos sie..4696574

      Delete
    2. Napisałam na ten numer, ale dostałam odpowiedź, iż to pomyłka...

      Delete
  4. Fajnie piszesz, tylko dużo błędów :D Czekam na NN i zapraszam do siebie: www.dramione-historia.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Mionka M. ;*
    PS. Wyłącz weryfikację obrazkową, dobrze Ci radzę... :]

    ReplyDelete